Reclamebureau MINK // Waregemsesteenweg 124 // B-9770 Kruishoutem // T 09 280 02 04 // F 09 280 02 16 // think@mink.be

Reclamebureau Mink: geïntegreerde reclame is onze passie

Een 360° aanpak loont.

Mink is een geïntegreerd reclamebureau, opgericht in 1993 door Marijke Van der Haegen en Steven Neirynck, beiden copywriter-conceptualist. Van meet af aan was het de bedoeling om reclame te bedrijven vanuit een holistische visie, d.w.z. gebruik makend van àlle beschikbare marketingdisciplines en àlle beschikbare reclamemiddelen. Waar het op aankomt, is dat u het hoogst mogelijke rendement haalt uit uw reclame-investering. En dat kan ons inziens alleen als uw reclamebureau alle mogelijke reclame-oplossingen in eigen huis heeft en aanbiedt. Enkel in deze 360°-visie kan er een echt objectieve keuze gemaakt worden met betrekking tot de te volgen strategie.

Rendabele bedrijfscommunicatie.

Waar de holistische aanpak de algemene strategische visie is van Mink, speelt de uitgesproken resultaatsgedachte de tactische rol. Reclame moet scoren. "Directe reclame voor direct resultaat" is sinds jaar en dag onze pay-off en bepaalt de manier waarop we over onze ontwerpen en teksten denken en hoe we die evalueren. Bij Mink vindt u geen "creativiteit omwille van de creativiteit". Mink creativiteit dient in de eerste plaats de verkoop. Over reclame mag door de ontvanger niet worden nagedacht; reclame moet zich openbaren. Dat is de onverbiddelijke wet van de reclamejungle.

De vertrouwensrelatie.

Eerlijk, openhartig en respectvol met elkaar omgaan is de derde pijler waarop onze dienstverlening steunt. Dat dit gewaardeerd wordt, bewijst de bijzonder grote klantentrouw die wij al vijftien jaar genieten. Bedrijven uit West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Vlaams-Brabant (Brussel) en Limburg zijn getuigen van een boeiende samenwerking met ons communicatiebureau.

Controle op kwaliteit.

Ten slotte wenst Mink 100% controle over de kwaliteit van zijn creaties. Om een werkelijk excellente service aan te bieden, is het nodig om alle productiefactoren zelf te beheren. Enkel dan kan men deadlines met zekerheid halen. Bovendien vermijdt men zo onnodige kosten die het gevolg zijn van onwetendheid met de materie.