Blog

E-mail Marketing Automation in Flexmail

2 juli 2018

Als u dit artikel leest heeft u wellicht op een van mijn vele e-mails gereageerd die we stuurden in het kader van onze GDPR campagne. Zo heeft u zich ingeschreven voor onze Newsblog. Bedankt! De primaire doelstelling was om zoveel mogelijk opt-ins te verzamelen wat vrij goed gelukt is. In tweede instantie maakten we van de gelegenheid gebruik om te experimenteren met e-mail marketing automation.

 

Lees meer

Facebook groeit, maar niet op de manier die u denkt!

2 juli 2018

Facebook brengt sinds kort een magazine uit. In print! Ja, wij zijn ook verbaasd. Wat bezielt een internet gigant als Facebook om een magazine uit te brengen? Hebben zij niet samen met Google het graf van Print helpen delven? Of is print toch niet zo dood als we in deze digitale tijden denken?

Lees meer

CASE Agro Logic/Aveve: De 8-sterrenmelker

6 juni 2018

Voor onze klant Agro Logic zette Mink een sales/branding-campagne op poten. De bedoeling van de campagne is tweeledig: enerzijds willen Agro Logic hun eigen klanten voorzien van informatie rond mastitis (uierontsteking) én hen een methode aanreiken om mastitis bij melkkoeien te voorkomen. Anderzijds willen ze ook - als verkoper en de distributeur van benodigdheden voor de veehouderij - een reeks producten in de kijker zetten, specifiek voor het tegengaan van de aandoening.

Lees meer

Hoe scoort uw website? WICC analyseert hem op +70 parameters

25 januari 2018

Web Intelligent Cross Competence, of kortgezegd: WICC, de enige website audit die u nodig heeft om uw website te optimaliseren. Als u enigszins vertrouwd bent met website-analyse, dan weet u ook dat website analyse complex is. Lees zeker verder, ook als u er niet vertrouwd mee bent.

 

Lees meer

De basis van goede SEO: scoor beter in Google!

22 januari 2018

Over SEO wordt heel wat geschreven en gesproken. Het blijft relevant in iedere marcomstrategie. Goede SEO leidt immers tot een hoge ranking in Google en dat betekent automatisch dat meer bezoekers uw website zullen vinden en aanklikken.

Lees meer

Hoe maakt u uw zaak GDPR-proof?

16 augustus 2017

Vanaf mei 2018 wordt de GDPR - Global Data Protection Regulation1 - van kracht. Dat heeft heel wat gevolgen voor iedereen die gegevens verzamelt, opslaat, bewerkt, gebruikt en/of verkoopt.

Hoewel er al heel wat regelgevingen omtrent privacy en gegevensverwerking bestaan, is de GDPR van een andere orde. Voor het eerst hebben we te maken met een Europese verordening met een juridische grondslag.

Lees meer

Wie niet mobiel is, is gezien

18 mei 2016

Mobiel internetverkeer kende in de afgelopen 5 jaar een ware boost. Smartphones en tablets evolueerden naar krachtige, gebruiksvriendelijke devices waar niemand nog buiten kan en wil. Voor eigenaars van websites of webshops betekent dit dat het niet alleen belangrijk is om over een performante website te beschikken, die zich onder alle browseromstandigheden van zijn beste kant laat zien. Compatibiliteit met de verschillende devices waarop de site of e-shop gedownload wordt, is razendsnel minstens even belangrijk geworden.

Lees meer