Overslaan en naar de inhoud gaan

Silentia

Hygiëne binnen handbereik

Silentia Hygiënische vouwschermen

Direct Mail brengt hygiëne en besparingen binnen handbereik

De klassieke direct mail via de post is niet dood. Verre van: bepaalde doelgroepen zijn namelijk heel erg moeilijk te bereiken via e-mail of sociale media. Dat is met name het geval met ziekenhuizen.

Ook de complexiteit van de boodschap en het belang van de investering vereisen een solide, geloofwaardige drager die overtuigend info kan overbrengen.

Daarom opteerde het Zweedse Silentia, wereldwijd marktleider in hygiënische privacyschermen (ter vervanging van de besmettelijke bedgordijnen), om een direct mail via de post te creëren.

Die bestond uit 2 brochures met een opvallende uitgekapt handvat, dat tevens hét onderscheidend element is van het Silentia vouwscherm. De eerste brochure toont de vele pluspunten van Silentia. De tweede brochure behandelt de TCO (Total Cost of Ownership) van Silentia die veel lager ligt dan die van de texielgordijnen. Die raken immers heel snel terug besmet en behoeven dus continu dure wasbeurten.

Meer voorbeelden?

Bekijk ook onze andere categorieën :

Let's get together

Zeg JA tegen onze mailinglist !
We laten enkel van ons horen als we écht iets nieuws te tonen hebben. En er is ook nog altijd onze private policy natuurlijk.

CAPTCHA Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.