Hygiëne binnen handbereik
Silentia Hygiënische vouwschermen
Direct Mail brengt hygiëne en besparingen binnen handbereik
De klassieke direct mail via de post is niet dood. Verre van: bepaalde doelgroepen zijn namelijk heel erg moeilijk te bereiken via e-mail of sociale media. Dat is met name het geval met ziekenhuizen.
Ook de complexiteit van de boodschap en het belang van de investering vereisen een solide, geloofwaardige drager die overtuigend info kan overbrengen.
Daarom opteerde het Zweedse Silentia, wereldwijd marktleider in hygiënische privacyschermen (ter vervanging van de besmettelijke bedgordijnen), om een direct mail via de post te creëren.
Die bestond uit 2 brochures met een opvallende uitgekapt handvat, dat tevens hét onderscheidend element is van het Silentia vouwscherm. De eerste brochure toont de vele pluspunten van Silentia. De tweede brochure behandelt de TCO (Total Cost of Ownership) van Silentia die veel lager ligt dan die van de texielgordijnen. Die raken immers heel snel terug besmet en behoeven dus continu dure wasbeurten.