Mink, al meer dan 20 jaar directe communicatie voor direct resultaat

Reclamebureau Mink werd op 11-01-1993 opgericht door Steven Neirynck en Marijke Van der Haegen, allebei copywriter- conceptualist met een specialisatie in Direct Marketing.

Van meet af aan was het de opzet van Mink om klanten bij te staan over de hele communicatielijn en te begeleiden in hun marketingplannen. Het uitgangspunt: directe communicatie voor direct resultaat. En dat voor élke vorm van communicatie.

Mink gaat geen enkele uitdaging uit de weg en onze klanten weten dat. Onze flexibiliteit en hands-on mentaliteit belonen zij met hun loyaliteit. Ook onze medewerkers staan vol achter deze aanpak. Ook zij zijn dan ook erg trouw aan Mink.

 

5 criteria voor online en offline communicatie om HOGER te scoren 

Helder, Onderscheidend, Geloofwaardig, Engaging, Relevant: dat zijn onze 5 criteria van doeltreffende en overtuigende communicatie om hoger te scoren.

Slechte reclame kost evenveel als goede reclame. Toch zien we van het eerste meer in de wereld dan van het tweede.

Omdat uw ROI bij ons op de voorgrond staat, toetsen we elke commerciële communicatie-uiting af aan de volgende 5 vragen alvorens haar de wereld in te sturen:

  1. is de boodschap helder en éénduidig?
  2. onderscheidt de boodschap zich van de concurrentiële communicatie?
  3. is ze geloofwaardig?
  4. spoort de boodschap actie aan bij de ontvanger?
  5. is de boodschap relevant voor de doelgroep?

Deze 5 criteria zijn universeel voor elke reclame-uiting: klassiek of modern, het maakt niet uit.

 

Reclamebureau Mink: directe communicatie voor direct resultaat!

Reclamebureau Mink bestrijkt het volledige communicatieveld en bijna alle reclame- en communicatiedisciplines (zowel digitaal als in print).
U kan bij ons ook terecht voor:
 

Offline communicatie

  • merkcommunicatie:
    bedenken merknamen, ontwerp en design van merklogo's, verpakkingen, labels,...
  • POS- en instorecommunicatie:
    floordisplays, toonbankdisplays, counterhangers, schapcommunicatie, winkelcommunicatie, ...
  • promotionele communicatie:
    bus aan busfolders, newsletters,..
  • salesondersteunende communicatie:
    productfolders, catalogi, technische fiches, manuals,...
  • mediacommunicatie, TV en print:
    advertenties, affichage, radio-commercials, TV-spots,..
  • corporate communicatie:
    ontwerp van bedrijfslogo's en bijhorende huisstijl, opstellen corporate identity manuals, bedrijfsvoertuigen, bedrijfsfilms, beurscommunicatie, personeelsadvertenties,...
  • interne bedrijfscommunicatie:
    bedrijfsbladen, bedrijfsposters, campagnes rond veiligheid, HR, gezondheid en welzijn op het werk,...

 

Online communicatie

  • Het bouwen van websites en webshops
    Wij bouwen alle types websites en doen dat volgens een strak, doelgericht schema waarbij we rekening houden met alle factoren die de impact van de website of webshop beïnvloeden. Voor uitgebreidere info hierover; check het Mink ijsbergmodel voor het bouwen van succesvolle websites en webshops.
  • Content marketing
    Het klassieke verkoopproces is in de afgelopen 10 jaar en onder invloed van het internet 180° gekeerd naar een aankoopproces. Daarbij komt de beslissingsmacht bij de klant of consument die zelf het initiatief neemt en beslist of hij wel gecontacteerd wil worden. Outbound marketing moet dus inbound marketing worden om klanten te winnen. Een goed uitgedachte én uitgevoerde contentstrategie is daarbij van vitaal belang.
  • E-mailmarketing & marketing automation
    E-mails laten toe toe om 1 op 1 met uw klanten en prospecten te communiceren. Via het juiste marketing automation platform bereiken al uw berichten uw klant op het juiste moment in de customer journey. Belangrijk hierbij is dat ze ook op ieder device goed gelezen kunnen worden, vooral op de steeds meer gebruikte smartphone.
  • SEO (zoekmachineoptimalisatie)
    Een hoge ranking in Google leidt automatisch tot meer visibiliteit, meer bezoekers en meer potentiële klanten. Een werkje van lange adem maar wel met stabiele en blijvende resultaten. SEO is op langere termijn en in combinatie met een uitgekiende content marketing strategie misschien wel de goedkoopste manier om aan inbound-marketing te doen. We volgen Google’s algoritme-updates dan ook op de voet.
  • SEA (zoekmachineadvertenties)
    SEO of zoekmachineoptimalisatie verloopt traag. Om het proces te versnellen biedt Google de mogelijkheid om te adverteren via Google Search, Google Display, Google Remarketing en Google Shopping. Dat heet SEA of zoekmachineadverteren. Ook hierbij is een goede contentstrategie van groot belang. Met de juiste zoekwoorden of keywords, de juiste advertenties en de juiste landingspagina’s. En uiteraard een permanente monitoring van de resultaten met bijhorende optimalisatie.
  • Advertenties op Social Media
    Social Media bieden een heel breed bereik en laten toe om heel gesegmenteerd te adverteren naar uw doelgroep. We spreken hier uitdrukkelijk over (betaald) adverteren en niet over de berichten die u zelf (gratis) post en waarvan er slechts een minimaal gedeelte uw doelgroep bereiken. (slechts 1 à 5 % volgens de laatste onderzoeken)
  • Bannering op nieuws- en andere websites
    Advertenties of webbanners op nieuws- of andere (portaal)sites kunnen een interessant alternatief of aanvulling vormen op uw SEA via Google. Voorwaarde is wel dat ze creatief uit de hoek komen, opvallend zijn en vooral engaging, want bannerblindheid bestaat wel degelijk. Lees hier praktische tips voor overtuigend webdesign.
  • Influencer Marketing
    Mond-aan-mondreclame blijft ook in internettijden veruit het krachtigste reclamemedium. Via influencer marketing kan u die krachtige tool ook voor uw bedrijf of product inzetten.

Mink, de koppen

Steven

Steven Neirynck
Afgevaardigd Bestuurder
Copy & Concept

steven@mink.be

Marijke

Marijke Van der Haegen
Afgevaardigd Bestuurder
Copy & Concept

marijke@mink.be

Angelo

Angelo Buyck
Sales Manager
Marketing & Strategie

0491 377 662
angelo@mink.be

Daan

Daan Van Troostenberghe
Account Executive

0494 157 071
daan@mink.be

Qwensey

Qwensey Vanhoenackere
Onthaal
Traffic Manager
Manager Assistant

qwensey@mink.be

Mira

Mira Neirynck
Jr. Digital Marketeer
Copywriting

mira@mink.be

Frank

Frank Holvoet
Sr. Art Director
Fotografie - Film

frank@mink.be

Juan

Juan Coopman
Sr. Art Director

juan@mink.be

Johan

Johan Van Renterghem
Sr. Grafisch ontwerper
Photoshape 3D

johan@mink.be

Dries

Dries Vera
Art Director
Fotografie

dries@mink.be

Sophie

Sophie Ryssaert
Web Application Engineer
Project Manager

sophie@mink.be

Patrick

Patrick Kimpe
Front end developer
Sr. Drupal Webdesigner

patrick@mink.be

Koen

Koen De Maesschalck
Front end developer
Drupal Webdesigner

koen@mink.be

Christophe

Christophe Eeckhout
Front end developer
Webdesigner

christophe@mink.be

Eens kennismaken met Mink? Contacteer ons vandaag nog.