Diensten

  • Mailing Konica Minolta 1
    Mailing Konica Minolta 2

    Konica Minolta - Printers en copiers
    Mailing
    Bedrijven, notarissen, scholen, hotels… Voor iedere doelgroep biedt Konica Minolta oplossingen op maat aan voor hun specifieke uitdagingen. Geen beter medium dan een Direct Mail per doelgroep om die in de verf te zetten!

  • E-mailing Depauw

    Depauw taalstages - Taalvakanties
    Folders, cataloog, e-mailings
    Al 50 jaar organiseert Depauw taalvakanties in binnen- en buitenland voor jongeren die tijdens de vakantie hun talen (Frans, Engels, Duits en Spaans) willen bijspijkeren. Een vrij moeilijk te bereiken doelgroep, voornamelijk door de leeftijdscategorieën die variëren vanaf 5 jaar tot 18 +. Het spreekt vanzelf dat de invloed van de ouders varieert naargelang de leeftijd, wat de homogeniteit en mogelijke precisie van de boodschap natuurlijk sterk bemoeilijkt.

  • Folder Cuse

    Cuse - Salesondersteunende software en app
    Logo & huisstijl, themabeeld, voorstellingsfolder, website
    Wie met vertegenwoordigers werkt, weet hoe moeilijk het vaak is om de sales te structureren, te focussen en te monitoren. Met de zeer gebruiksvriendelijke app Cuse lukt dat wél. Cuse zorgt er immers voor dat alle relevante klanteninfo en productinfo altijd up to date is, garandeert foutloze bestellingen en produceert een agenda met duidelijk omschreven uit te voeren taken. Voor de salesmanager genereert Cuse met één druk op de knop rapporten over de verkoop per product, per klant, per regio, per vertegenwoordiger,... Cuse laat tevens toe om heel gerichte promoties te voeren, zelfs tot op het niveau van de individuele klant. Ten slotte behoudt men ten alle tijde alle informatie over de klant, ook wanneer de vertegenwoordiger om een of andere reden wegvalt.

  • Reclame Modus Telemarketing

    Modus Telemarketing - Telemarketing
    Logo & huisstijl, bedrijfsvoorstelling, website, e-mailings
    Goede telemarketing omvat véél meer dan enkele telefoontjes doen. Het begint met een scherpe afbakening van de doelgroep en de adresselectie, het formuleren van heldere doelstellingen en het concretiseren van de productvoordelen in heldere en krachtige taal. Vervolgens moet ook de uitvoering perfect gebeuren en ten slotte moet er voldoende aandacht zijn voor de rapportering, de optimalisatie en de verfijning van de strategie. Verwacht u een écht professionele aanpak van uw telemarketing ? Maak dan een afspraak met Modus Telemarketing in Deinze.

  • Website Avanti

    Avanti - Poetshulp met dienstencheques
    Logo & huisstijl, website, e-mailings, bus-aan-busfolders
    Avanti is een zelfstandig dienstencheque-bedrijf. Het werd opgericht in 2010 en stelt nu een 200-tal poetshulpen tewerk. Communicatie is in deze sector uiterst belangrijk. In eerste instantie met de klanten natuurlijk, maar evenzeer met de poetshulpen die goed moeten matchen met hun opdrachtgevers. Beide doelgroepen kunnen niet los van elkaar gezien worden. Avanti besteedt dan ook veel aandacht aan de opvolging en omkadering van de poetshulpen. Er is een interne coach die de medewerkers begeleidt en indien nodig ook bijkomende opleidingen geeft.

  • Logo, huisstijl en web Hof ter Rode Poorte

    Hof ter Rode Poorte - Bloemsierkunst, Tuinaanleg, Tearoom
    Logo & huisstijl, folder, website
    De historische hoeve ‘Hof ter Rode Poorte’ dateert (minstens) van het jaar 1230. In dat prachtig historisch kader (en dito tuin) zetten bloemenbindster Sabine Pinnewaert en tuinontwerper Marc De Ronne hun groene vingers aan het werk.

  • Huisstijl Ledekant

    Ledekant - Bed & Breakfast
    Logo & huisstijl, folder, website
    De 4-sterren Bed & Breakfast ‘Ledekant’ in het pittoreske Wannegem-Lede biedt alles wat je van een verzorgde Bed & Breakfast mag verwachten. Een prachtige omgeving, schitterende kamers, een wellness met hammam, sauna, rustruimte met lichttherapie en een belevingsdouche,… en tal van arrangementen.

  • Dyzo web

    Dyzo - Ondersteuning van zelfstandigen in moeilijkheden
    Website, themabeeld, e-mailings
    Vzw Dyzo, een initiatief van het Vlaamse Agentschap Innoveren en Ondernemen, biedt ondersteuning aan zelfstandige ondernemers. Het richt zich daarvoor op 4 doelgroepen: . ondernemers die hun zaak gezond willen houden . ondernemers in moeilijkheden op zoek naar een turnaround of die hun boeken willen neerleggen . ondernemers die failliet zijn gegaan . ondernemers die na faillissement een herstart of doorstart overwegen Deze doelgroepbenadering hebben we ook doorgetrokken in de structuur van de website, waardoor alle info netjes gesorteerd is volgens de behoeften en het profiel van de bezoeker in kwestie.